Jakie formy reklamy wykorzystywać?

reklamaNa polskim rynku nadal pokutuje przekonanie, że najlepszą formą reklamy i sposobem na trafienie do klienta jest ulotka. Nowoczesny marketing nie neguje tej formy, jednakże wskazuje kilka innych linii działania, które znacznie skuteczniej pozwolą dotrzeć do odbiorców.

Jednym z takich kanałów jest Siec, która daje praktycznie nieograniczone sposoby na kontakt z klientem – firmy stawiają swoje strony internetowe, na których znajdziemy nie tylko informację o samej firmie, ale również pełną ofertę, niejednokrotnie z przekierowaniem do sklepu internetowego. Sklepy internetowe to kolejny ważny aspekt istnienia w sieci – dają możliwość zakupów bez wychodzenia z domu, co wielu klientom bardzo odpowiada. Sklep i strona internetowa są również powierzchniami, gdzie zamieścić możemy nasze bannery reklamowe.
Jedną z popularnych form reklamy jest tworzenie materiałów, które klient może zabrać do domu lub też wykorzystywać poza miejscem pracy: koszulki z nadrukiem, długopisy, kubki, parasolki z logiem firmy i wiele innych.

Wiele firm korzysta również z reklamy outdoorowej, czyli zewnętrznej. Do takich zaliczamy bilbordy, zdjęcia wielkoformatowe, szyldy i inne.

Dodaj komentarz